Twitter Inc. a purtat negocieri intense în ultimele luni pentru achiziția noii rețele de socializare bazată pe socializare audio, Clubhouse.
Cele două companii au ajuns să evalueze Clubhouse la o suma care ajunge în jurul a 4 miliarde de dolari, dar negocierile s-au oprit, potrivit unor surse citate de Bloomberg. Încă nu se știe care e motivul pentru care negocierile s-au oprit, dar cei de la Clubhouse sunt interesați pentru a organiza încă o runda de finanțare de la investitori, în valoare de tot 4 miliarde de dolari.
Aplicația Clubhouse, care momentan este disponibilă doar posesorilor de iPhone și doar celor care primesc o invitație, are mai puțin de un an de zile de când e pe piață. S-a bucurat de un succes răsunător datorită pandemiei, deoarece oamenii simțeau nevoia de comunicare, iar această aplicație chiar asta le-a oferit. Utilizatorii își pot crea cluburi în care să discute cu invitații, iar alți utilizatori pot asculta. Totul se desfășoară similar unui post de radio.
Un alt motiv care a propulsat în topuri aplicația de audio-chat a fost mulțimea de personalități care au folosit aplicația încă de la început. Dintre acestea îi putem aminti pe Oprah Winfrey sau Elon Musk.
CEO-ul Clubhouse, Paul Davison, vine cu vești bune. Până în vara acestui an, va apărea și varianta Android a aplicației. Totodată, au început discuții și cu procesatorul de plăți online Stripe pentru a introduce posibilitatea de a monetiza conținutul. Astfel, cei care găzduiesc cluburi în aplicație, vor putea primi bani de la ascultători.